Vientiane

4 maart 2015 - Thakhek, Laos

Na een busreis van een uurtje of 4 aangekomen in Vientiane.
Al gauw word duidelijk dat deze stad bij ons niet erg in trek zal liggen. En besluiten om een nachtje in een dorm door te brengen en na het bezoeken van de nightmarket de volgende dag vroeg weer te vertrekken.

We nemen met pijn in ons hart ook afscheid van onze reis vriend ilja waar we meer dan 2 maanden mee hebben mogen reizen en lief en leed samen hebben gedeeld!

We hebben samen met hem de reis gemaakt van ons leven. En het was fijn dit samen met hem te mogen doen.

Ook kunnen we vanaf nu zeggen dat we samen met een homo in bed te hebben gelegen. Al heeft hij zich goed kunnen gedragen en is dit niet iets wat op ons lijstje van "try before you die" stond maar toch goed is bevallen.

Soms wat onzeker over je beslissingen die je moest maken als backpacker maar Na mate de reis vorderde steeds meer in de gaten kreeg hoe het leven als backpacker nu eigenlijk werkt en toch wel inzag dat het allemaal wel makkelijk is om te reizen als je geen hoge eisen zoals luxe nodig hebt. (Al is wifi vaak wel erg fijn)

Fijn was het dat we alle drie toch dezelfde vakantie in ons hoofd hadden en alle drie toch wel een uithoudingsvermogen en doorzettingsvermogen hadden. Dit kwam vaak goed van pas in onze trekkingen of andere vaak slopende activiteiten die we hebben gedaan.

Ilja nogmaals bedankt dat we met je hebben mogen reizen. en geniet nog ff na in Bangkok! En probeer de rode lampjesstraten te ver-meiden! ;)

Sjaak en ik gaan door met onze trip en reizen na een nachtje in een dorm te hebben geslapen meer zuidwaarts naar het kleine stadje thakhek om daar aan onze 4 daagse Brommertocht te beginnen.

1. Trudy:
    4 maart 2015
    Hoi Hoi heb jullie net gesproken fijn dat het allemaal goed gaat ,en Ilja een goede thuis reis gewenst,wat zul je het missen t reizen ,maar ook fijn dat je weer thuis komt ,welkom in t kikkerlandje,brrrrrrrrrr koud hey!!!
    Rob &Sjaak geniet van jullie luxe overnachting hahaaha,hoop dat jullie morgen gezond weer opstaan ,en kunnen genieten van t gebrommer,een goede reis en geniet er samen van ,nog maar eventjes ruim 3 weken dan is dit grote avontuur voorbij,op naar Cura-co!!!!!,och t leven is wel hel erg zwaar als reiziger!!!Hey Sjenkie!!!in de koelkast PFFFFFFFF xxliefs trudy.
  2. Marij:
    4 maart 2015
    Ilja, goede thuisreis en nog een paar fijne dagen in Bangkok. Bedankt ook dat je een beetje op mijn broer en neefje hebt gepast- ( haha)
    Sjaak en Rob nog een fijne reis samen - doe voorzichtig en geniet nog even van al het moois en soms ook mindere moois!
    Liefs en xxx Marij
  3. Wim:
    4 maart 2015
    En het houdt maar niet op hè. Lees in het vorige verslag dat t bloed toch weer kruipt ..........
    Ilja zeer bedankt voor het delen van je ervaringen; zowel in woord als beeld. Goeie reis verder. SY
    Sjaak en Rob geniet ervan Ben benieuwd naar de vervolg verhalen, foto's en filmpjes ( tentjes opzetten, op de brommert, gekke bekken trekken en natuurlijk van het leven daar)
    Enne St Jacques: zaterdag is the big day !
    Groetjes Wim (en ook maar vanderest)
  4. Ilja:
    Rob, Sjaak,

Bedankt voor twee geweldige maanden die ik met jullie heb mogen meemaken! Dankzij jullie hulp ben ik wegwijs geworden in de backpackwereld. Dat smaakt naar meer! Geniet van jullie laatste weken in Laos en Cambodja

Geertz Ilja
  5. Harry van dijk:
    4 maart 2015
    Ijls un prettige en veilige terug reis toe gewenst . Bedankt voor je mooie vehalen en foto's. Gr en tot op de noenes.