koh chang thailand

22 maart 2015 - Tambon Koh Chang Tai, Thailand

Na een reis van ruim 13 uur aangekomen op olifant eiland.
Met name de grens overgang van Cambodja naar Thailand nam veel tijd in beslag. Ruim een uur in de brandende zon gestaan voor een paar stempeltjes. Eenmaal de grens over gaat het allemaal weer en stuk sneller en met een busje tuktuk de ferryboot en nog een tuktuk je, komen we aan op onze bestemming , Ban Ban Bang. Een klein rustig vissers dorpje in het uiterste zuidwesten van het eiland. We vinden een goedkoop en relaxed hutje voor de overnachtingen, en sjaak gaat op zoek naar BB Divers, om voor morgen de eerste duik trip te boeken. Rob is nog steeds verkouden dus neemt een relaxdag je. Het duiken hier is beter als in Cambodja, meer vis, meer koraal, en beter zicht.De 2e dag gaat Rob ook mee duiken maar heeft moeite met klaren en het blijft dus bij 1 duik je, jammer maar je kunt er niets aan doen. De 3 dag gaat Rob een flink eind met de kano de zee op en vind een mooi afgelegen strandje. Sjaak brengt een bezoekje aan Ht me Chang. Mooi wrak, goed zicht en veel vissen te zien. Plan voor morgen, motertjes huren, het eiland onveilig maken, en een nachtje camperen op het strandje wat Rob vandaag ontdekt heeft.

1. Trudy:
    22 maart 2015
    TJA jammer dat je last hebt van je oren.Maar ook zalig zo te genieten nis te moeten.Fijne dagen nog .Wat nu prachtige fotootjes erg mooi daar zou zo willen komen en meegenieten.Een mooie duik Sjinkie. Rob geniet nu nog van de rust.Straks is het weer echt werken geblazen.Ontspan en geniet en bedankt voor al jullie gedeelde ervaringen.Echt super heb er van genoten .xx Op naar de volgende grote reis????liefs dikke kus vanuit het voor jullie koude Holland .Doeii is tot binnenkort.We hebben jullie gemist !!Groetjes.izzie alegra en mie jouw.
  2. Nel:
    22 maart 2015
    Extra vitamientjes Rob! Hopelijk ga je er nog van genieten daar liefs Nel
  3. Wim:
    23 maart 2015
    Hi Boys, Lag nog een aantal verhalen, foto's en video's achter maar heb die ruimschoots ingehaald. Wat heb ik genoten van jullie verslagen en het geanimeerde beelden.
    Geniet nog van de omgeving zowel boven als onder water enne Dive Safe.
    Groetjes; Wim ( enderest )
  4. Harry van dijk:
    24 maart 2015
    Het zijn weer mooie verhalen boys. Geniet nog van je laatste dagen. We gaan lekker eten Trudy heeft voor ons gekookt . Lekker en gezellig. We verheugen op jullie thuis komst. Prettige terug vlucht . En tot donderdag.