Koh Chang op de brommer

25 maart 2015 - Koh Chang, Thailand

Na een vrij onrustige nacht met flink wat stortbuien staan we vroeg op om bedtijds 2 brommers te huren.
We maken onze tassen gereed en droppen deze bij de brommerverhuur. Het doel is om door te rijden naar de andere kant van het eiland waar Rob en dag eerder een verlaten strand had gevonden.
De weg is erg leuk om te rijden met al zijn korte bochtjes en heuveltjes... Onderweg komen we nog apen tegen die hangen aan de Electriciteits leidingen en even later nog olifanten die opgesteld staan in een soort van stal waar een paar fototjes schieten...
Later leggen we aan bij een hip tentje waar we een fruitshake drinken, na een mooi stuk weg dwars door de jungle belanden we aan bij het verlaten strandje. Of ja verlaten....
We delen het met een Rus die er al 10 dagen canpeert en een simpel bamboe hutje waar we later nog wat eten en drinken bestellen.
Geweldig ziet het strand eruit, echt wat je wil zien als je denkt aan tropisch eiland, wit strand en azuur blauwe zee. het duurt dan ook niet lang of we liggen in de warme zee...
Verder die middag maken we gebruik van de hangmatjes, eten we wat pad-thay op het strand en luisteren wat muziek. (het lijkt wel vakantie). Als het donker begint te worden maken we ons bedje klaar op het strand en sprokkelen we wat droog drijfhout om savonds een kampvuur te maken... Met een biertje drinken we een van onze laatste vakantiedagen weg.... Nog maar 2 daagjes dus nog maar ff van genieten... En vallen in slaap onder het geluid van de zee.....

1. Marij:
    24 maart 2015
    Nou jongens , zo te lezen hebben jullie toch wel een beetje zin om weer naar huis te reizen
    Hoop dat jullie een rustige thuisvlucht hebben !!
    Dank voor jullie leuke, mooie , gezellige en soms lugubere verhalen en alle mooie foto's en video's!! Kom veilig thuis en hoop jullie snel te zien .
    Liefs en dikke kus, Marij xxx
  2. Nel:
    25 maart 2015
    Zo mannekes weer een mooi verhaal wat hebben jullie veel gezien en meegemaakt .We hebben zo dadelijk zussendag,Helmie Marij Nel en Trudy.Het is oies weer maar dat hindert voor ons niet. ach ge maer leut het!!kussie zussie tante!