loop in laos dag 1

4 maart 2015 - Thakhek, Laos

Vanmorgen lekker vroeg opgestaan en de brommers opgehaald bij de verhuur.nog een stevig ontbijtje gegeten en we zijn op weg. Het is heet. Écht heet en na 2 verschillende grotjes zijn we op zoek naar een plek waar we kunnen zwemmen. Die plek vinden we na een tip van 2 wandelaars. Ze verwijzen ons naar een plekje waar we in de grot kunnen zwemmen. En daarna ook nog eens lekker kunnen lunchen. Toppie dus. Maar we moeten verder want er wachten ons nog heel wat kilometers op de brommer. Vis een prachtige route met leuke bochtjes en links en rechts schitterende rotsformaties komen we aan op ons plekje. We mogen onze "tentjes" (hahahaha) in de tuin opzetten, en na een goed koud laobiertje en heerlijk diner genieten we van de rust na een lange hete dag. Morgen wederom vroeg op, jawel we mogen weer grotjes kijken en lekker brommen. Wordt vervolgd.

1. Harry van dijk:
    4 maart 2015
    Weer een geweldig mooi verhaal . Gaan jullie ook nog duiken. De foto's hebben we met nog meer mensen bekeken ze vonden het allemaal top. Gr geniet nog van jullie laatste weken.
  2. Wim v V:
    4 maart 2015
    He jongelui, hebben jullie het adres van mijn neefje uit Laos nou ontvangen, ik heb er niks meer van vernomen, groetjes, Yolanda