van toungoo naar kalaw

20 januari 2015 - Kalaw, Myanmar

gisteren in toungoo de ochtend op 3 geleende damesfietjes de omgeving verkend. al vrij snel veranderd het landschap van een drukke stad naar de rust van akkers, rijstvelden, en ossekar. zie foto,s. erg mooi weer.omeen uur of 5 brengt de hoteleigenaar ons met zijn eigen auto naar de bushalte. wederom een afstand van iets meer dan 400km. en om 02.00uur in de nacht komen we aan in kalaw. een leuk dorp op ruim 1300 meter. heerlijk koel, en fris vergeleken met de plaatsen waar we tot nu toe waren. morgen 3 dagen trekking naar het inle meer.

1. Jeroen en Marco:
    20 januari 2015
    Veel plezier ik inle! Prachtig daar!!
  2. Bert Verheijden:
    20 januari 2015
    Mooie foto's mannen! Inle-lake is ook heel fotogeniek! Door jullie foto's en verhalen begint het bij mij ook weer te kriebelen!
  3. Bas:
    20 januari 2015
    Kanaste herkenbaar uit Nepal van vroeger. Dit spelleke hebben ze bij ons thuis toen ook nog gehad. ff nog 't filmpie kijken lutjes de groeten
  4. Bas:
    20 januari 2015
    Skon filmpke :) met mooie foto's
    veel plezier luitjes
  5. Wim:
    21 januari 2015
    Schitterend ! Ziet er relaxed uit.
    Als er nog meer van deze foto's komen stap ik op t vliegtuig denk'k. Veel plezier boys Gr Wim (enderest)
  6. Ad van Laarhoven:
    21 januari 2015
    Mooie reis tot nu toe. Het mooie van zo een trip is dat de tijd niet te plannen is en soms het afzien. Smeer de kuiten maar goed. Veel reisplezier!
    Groeten!
  7. Joost:
    22 januari 2015
    Prachtige foto's, geweldige reis! Leuk elke keer jullie verhaal weer te lezen. Geniet ervan!!