bus van hpa-an naar toungoo

18 januari 2015 - Toungoo, Myanmar

Gisteren om 06.00 stonden we klaar voor de busreis van hpa-an naar toungoo.
De reis zou ongeveer 8 uur duren. Helaas de bus moest onderweg regelmatig stoppen en gerepareerd worden vooraleer we weer verder konden. Uiteindelijk kwamen we rond 19.00 aan op onze bestemming. Gelukkig met het adres van een goed guesthouse op zak. Nog ff een brommertaxiritje en moe gaan we lekker slapen. Morgen nog een dagje door zien te komen want de bus die we willen boeken naar onze volgende bestemming vertrekt pas rond 16.00 uur dat wordt dus een nachtje afzien. Hahaha reizen is leuk maar wel vermoeiend hoor.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. June:
    18 januari 2015
    Hahaha reizen is soms wel vermoeiend jaa veel plezierr daarzoo
  2. Marij:
    18 januari 2015
    Jullie wilden toch graag " backpacken"
    Niet mauwen dus over een busreisje met obstakels .hoop dat jullie lekker hebben kunnen slapen zodat jullie weer met frisse moed verder kunnen!!!
    De foto's zijn prachtig dat alleen is het ( soms) afzien wel waard denk ik!!
    Geniet ervan , Liefs Marij
  3. Rogier vd Biggelaar:
    18 januari 2015
    Zo te zien hadden jullie ook aangenaam gezelschap bij de guesthouse ! (foto2) samen delen he. Ben benieuwd naar het volgende avontuur groeten uit gestel
  4. Sjaak:
    18 januari 2015
    Zeker weten kriel één van de betere foto's van Rob
  5. Wim:
    18 januari 2015
    Mooie selfie Rob ( gni, gni..)
  6. Josje:
    Ha mannen,
    Wat zijn jullie heerlijk bezig daar!
    Hans en Antoinette zijn vandaag met ons naar de verjaardag van Jip geweest en daar hebben we jullie verhalen en fotos bekeken.
    Maar dat van de vleermuizen klopt niet hoor, Hans telt er 1 miljoen en 2!
    De hartelijke groeten van ons.
    (Leuk detail, Jip gaat in april 3 maanden naar thailand)
  7. Bas:
    19 januari 2015
    Skonne foto's succes meh de volgende rit.