Dag 4 brommertocht "the Loop"

10 maart 2015 - Thakhek, Laos

Was Leuk!

Daar wilde ik het bij dit verhaal eigenlijk bij laten maar zal om het toch wat  spannender te houden een klein verhaaltje typen.

De laatste Brommerdag stond in het teken van kilometers maken. En dat doen we ook zo 160 km aan rechte weg rijden  we zonder echte benoemswaardige dingen. We komen dan ook al vrij vroeg aan in takhek waar we onze brommers weer inleveren en een bus ticket scoren voor de nachtbus naar Pakse.

Dan begint het wachten we hebben nog in aantal uren dus vullen we op met wat potjes kaarten en wat drankjes drinken aan het water.

Als we eindelijk in de nachtbus stappen zijn we blij met onze goede plek me extra beenruimte. Alsof het een gewoonte is geworden stoppen we een uurtje bij de garage om onze lekken band te verwisselen.

In de bus Toch nog een paar uurtjes slaap mee gepikt en worden wakker als om 5 uur s nachts de buschauffeur ons op straat zet in het stadje pakse.

Verder is er niet veel open rond deze tijd en willen wat geld uitsparen dus besluit  om ons hangmatje in een park je op te hangen waar we nog een uurtje of 2 weg tukken.

Smorgens een ontbijtje scoren en Smiddags een leuk goedkoop guesthouse gevonden aan het water waar die dag wat relaxen in onze hangmat en reserveren alvast 2 brommers om de dag erop het "bolaven plateau" te ontdekken.