bangko

8 januari 2015 - Bangkok, Thailand

Inmiddels is ook Ilja na 17 uur vertraging hier aangekomen, hersteld van zijn jetlag, hebben we de stad van alle kanten beken. Te voet, trein, per fiets, en vanaf het water. Ik zal blij zijn als jij er morgen ook bent Rob, ik ben deze grote stinkstad nu wel een beetje beu aant worden

1. Wim:
    8 januari 2015
    Fijn dat jullie nu met z'n tweeën zijn. Tijd voor samenkomst en te backpacken. Enjoy ! Gr Wim enderest
  2. Sandra:
    8 januari 2015
    Dat is een lange vertraging, dat zal wel heel erg balen zijn geweest voor Ilja.Ik kan mij heel goed voorstellen dat jullie verder willen, de stad is leuk voor een dag,
    maar het verkennen van de binnenlanden is een fantastisch avontuur. GENIET ERVAN HEREN!
    gr Sandra Eisinger
  3. Bert en Wies van Berkel:
    8 januari 2015
    Tjonge, jonge, Ilja, dat is even doorbijten, maar het goeie moet
    nog komen. Je moet maar denken, dat het alleen maar beter kan worden.
    Veel groeten aan jullie allemaal,
    Bert en Wies
  4. Marij:
    8 januari 2015
    Nou dat is flinke vertraging geweest van Ilja, maar dat zal hij zo vergeten zijn als jullie aan de " echte" reis beginnen als Rob ook gearriveerd is!! Geniet ervan en laat ons via de blog maar meegenieten
    xxx liefs marij
  5. Bas:
    Eh sjenkie, hoeist nou?
    Zo die gebroeder van mij afgooien op het vliegveld.
    Komt ie die kant op. Nog veel plezier gullie. Groeten ook aan Ilja
  6. Bert Verheijden:
    8 januari 2015
    Hoi Sjaak, de eerste keer in Bangkok had ik dezelfde reactie. Als je er wat vaker komt, heeft de stad wel wat te bieden; Je zult, zo gauw Rob is gearriveerd, er wel op uit trekken, maar mocht je dit weekend nog in BKK zijn, is de weekendmarkt (grootste overdekte markt ter wereld) aan te bevelen. Of net voor vertrek, voor event. souvenirs. Als je bij KaoSan road verblijft is aan de rivier een parkje, om aan de drukte te ontsnappen en mocht je overdag de rust op willen zoeken kun je met een metertaxi (goedkoopste vervoer in BKK) naar het grote Lumpini-park.
    Geniet van de reis mannen! Groetjes, Bert